Jazzsammenspil

Egedal Jazzsammenspil
Vi spiller jazz, startende med noget lidt "funky" og senere swing, cool og bebop. Fokus vil være på frasering, time, sammenspil, dynamik og improvisation. Målet er at eleverne kan udtrykke sig frit og samtidigt smagfuldt og stilbevidst i en jazzsammenhæng.
Der er plads til ca. 8 elever på holdet, - en rytmegruppe bestående af bas, trommer og klaver og en blæsersektion bestående af sax, trompet, fløjte og klarinet.
For at deltage skal du være sikker på dit instrument og turde kaste dig ud i nye ting. Du skal være åben overfor ny musik og overfor nye måder at spille på dit instrument. Et vist overblik og fortrolighed med noder er en fordel. Derudover skal du have lyst til at øve hjemme. Alderen ligger ca fra 9. klasse og opefter. Det er gratis at deltage, hvis du får undervisning på instrument i musikskolen.
Vi øver i Stenløse Kulturhus mandag aften.

Undervisere

• Benjamin Gower-Poole