Henrik Gibo

Jeg er født i 1972 og bor i København. Jeg har spillet med Entakt og spiller nu med Star Me Kitten og Garretts Green.

Jeg er uddannet på DARK (DK) og GIT (USA) år 1997 og har undervist i Egedal Musik-  og Kulturskole siden 2001. Jeg har undervist i: El-Guitar, el-Bas og sammenspil.

Jeg underviser i både 6- og 7 strenget elguitar og 4-, 5- og 6 strenget elbas. Jeg arbejder ofte med effektpedaler og lydeffekter. Min undervisning bygger på almen teknik samt hørelære, hvor eleven selv skal lytte en del af sangene af med min hjælp. Jeg tager tit udgangspunkt i musik, som eleven selv lytter til. Uanset stilart prøver jeg at få det ind i min undervisning. Jeg underviser i alt fra country til heavy.

Akustisk Guitar, El-guitar, El-bas, Sammenspil hold 1, Rock og blæs, Teaterkoncert.