Stine Haagemann Larsen

STINE LAURITZEN LARSEN Filmproducer, kulturformidler

Om Stine:
Fællesskab er vigtigt - og at være et TEAM. Jeg elsker, når vi mennesker går sammen - på tværs af uddannelse, alder eller social status, men arbejder mod et fælles mål. Og hvis målet kan komme mange til gode, så bliver jeg glad - helt ind til benet glad.

Filmskolen i Egedal Musik- og Kulturskole er udviklet i samarbejde med Stine Lauritzen Larsen, der er uddannet filmproducer fra Den Danske Filmskole. Stine underviste de filmskabende Rejsekammerater i Musikskolens temauge i efteråret 2019 (uge 46), og hun har tidligere arbejdet i bl.a. DR og produktionsselskabet Zentropa, som projektleder og producer af indhold til web og tv, samt film. Hun har gennem hele sin karriere haft fokus på projekter henvendt til børn og unge, og har sideløbende undervist i filmanalyse og at lave film på skoler, i kulturhuse og i Film-X i Filmhuset. Hun har udviklet og afholdt adskillige workshops for børnehavebørn i animation, samt længerevarende filmskoler for børn og unge.

Filmskole