Egedal Musikfestival for 10. gang i Egedal Centret - se programmet her

Egedal Musik- og Kulturskole fylder Egedal Centret med koncerter og aktiviteter i samarbejde med Egedal Centerforening - lørdag den 17. juni sker det for 10. gang!
Kom og nyd musikken, få en snak med elever og medarbejdere fra Musik- og Kulturskolen - og gør dine indkøb til weekenden i centrets butikker.
Et kæmpe fællessangskor under ledelse af Jakob Høgsbro skyder festivalen i gang Kl. 10.40. Kom og syng med - alle er velkomne!
Fra kl. 11-14 kan du opleve Musik- og Kulturskolens elever og lærere fra scenerne på Centertorvet, Søstertorvet, og Søløvetorvet. Hør blandt andet Egedal Showband, EMUSO, Sinfonietta, Stadsorkestret, olietøndeorkestrene Steel Stars og Sunrise, Zig Zag, The Rockets, børnekor, miniband, Jazzbandet, Valley Rumors, og diverse solister og miniorkestre.

Skrevet af

Egedal Musik- og Kulturskole