"Kernen i vores virke er at understøtte mangfoldige musikmiljøer og kulturelle fællesskaber i Egedal."

"Egedal Musikskole er en kulturskole, der rummer både musik, billedkunst og drama."

“Vi vil skabe forudsætninger for læring og dannelse for Egedals børn og unge igennem et musikalsk kendskab og kundskab.”

Om os

Egedal Musik- og Kulturskole er en kommunal musik- og kulturskole, der financieres af Egedal Kommune, Kulturministeriet og brugernes egen betaling. Musik- og Kulturskolen tilbyder tilskudsberettiget undervisning for elever op til 25 år.

Undervisningen foregår på kommunens skoler, Stenløse Kulturhus, Smørum Idrætscenter og Græstedgård.

Det er muligt at leje stort set alle typer af instrumenter. Det er ikke muligt at leje keyboard, klaver, blokfløjte og trommesæt. Såfremt man selv ønsker at købe instrument, er Musik- og Kulturskolen behjælpelig med indkøb.

Tilmelding sker elektronisk på www.egedalmusikogkulturskole.dk.

Se video om os her: