Jim Alistair Slade

Jeg brænder for musik og for at formidle min egen erfaring. Med mere end 10 års erfaring som underviser og en uddannelse fra to af London’s største musikkonservatorier, kan jeg bidrage til et spændende miljø i Egedal Musikskole. Som musiklærer lægger jeg vægt på at udforskningen af instrumentet skal være sjov og legende.

Jeg har en bachelorgrad i saxofon og klarinet fra Royal College of Music med fokus på jazz og klassisk musik. På min kandidat fra Guildhall School of Music and Drama har jeg udforsket musikken på tværs af forskellige kunstgrene samt arbejdet med komposition og ledelse af projekter inden for teater og moderne dans.
For at udvikle mine elevers musikalske niveau og forbedre deres generelle samarbejds- og kommunikationskompetencer er sammenspil en væsentlig del af min undervisning.

Som supplement til den traditionelle undervisning med teori og nodelærer, inddrager jeg teknologi i min undervisning. Jeg integrerer teknologien (fx tablets) både i forbindelse med undervisningen, men også som et værktøj i elevernes øvning derhjemme.

Underviser i:

Saxofon, klarinet, Egedal Showband